9 Jul 2019

代溝

喬突然問我:“爸爸,你細個嘅時候,小學或者中學,有冇聽過一隻歌叫做《紅色的蜻蜓》?”。 《紅色的蜻蜓》?有點印象,但又很陌生。

想了一下,哦,就跟他說:“我冇聽過《紅色的蜻蜓》,我聽過嘅係《紅蜻蜓》。”

“我聽嘅係《紅色的蜻蜓》喔!今日老師俾我地聽嘅”
“我唱少少《紅蜻蜓》俾你聽,你聽下係咪同一首歌?”
“好啊!”
“飛呀飛呀”
“係啊係啊!係呢首!”
“呢首叫做《紅蜻蜓》,邊個老師俾你地聽哦?”
“劉老師,佢教到蜻蜓嘛,就俾我地聽咯。”
“你問你咪咪知唔知到《紅蜻蜓》係邊個唱嘅?”
“小虎隊啦,你以為我唔知道咩?”

過後我們兩仔爺就在車里大聲唱起了這首歌,芬則對我們翻白眼。 。 。因為大部分歌詞我都不記得了。

這首歌是我在中學辦活動時常會唱到用到的歌曲,唱著唱著就想起了二、三十年前的那些歡樂時光。

兒子跟我一起唱三十年前、我那個年代的流行歌曲,而且完全沒代溝,那是多麼自豪的一件事啊!

好吧!應該也可以教他唱其它八、九十年代的流行歌曲,就唱譚。 。 。 。 。 。唔。 。 。不了,唱梅艷芳的歌吧!

“連做夢亦未敢想像我會這樣硬朗。。。”

No comments: